BDPA - Bases de Dados da Pesquisa Agropecuária Embrapa
 






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1.Imagem marcado/desmarcadoBRUZZONE, F.; VIDAL, L.; ANTÚNEZ, L.; GIMÉNEZ, A.; DELIZA, R.; ARES, G. Comparison of intensity scales and CATA questions in new product development: Sensory characterisation and directions for product reformulation of milk desserts. Food Quality and Preference, v. 44, p. 183-193, 2015.

Biblioteca(s): Embrapa Agroindústria de Alimentos.

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2.Imagem marcado/desmarcadoGIMÉNEZ, A. M.; ANTÚNEZ, L.; OLIVEIRA, D.; CAIMI, D.; JAUNARENA, I.; LORENZO, I.; VIDAL. L.; DELIZA, R.; ARES, G. Exploring the use of polarized sensory positioning as a tool in new food product development: the case of probiotic chocolate milk. In: PANGBORN SENSORY SCIENCE SYMPOSIUM, 11., 2015, Gotemburgo. Abstracts... [S. l.]: Elsevier, 2015. Ref. [P1.037].

Biblioteca(s): Embrapa Agroindústria de Alimentos.

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3.Imagem marcado/desmarcadoHARTWIG, F. P.; ANTUNEZ, L.; SANTOS, R. S. dos; LISBOA, F. P.; PFEIFER, L. F. M.; NOGUEIRA, C. E. W.; CURCIO, B. da R. Determining the gestational age of Crioulo Mares based on a fetal ocular measure. Journal of Equine Veterinary Science, Wildomar, v.33, n. 7, p. 557-560, 2013.

Biblioteca(s): Embrapa Rondônia.

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4.Imagem marcado/desmarcadoOLIVEIRA, D.; ANTÚNEZ, L.; GIMÉNEZ, A.; CASTURA, J. C.; DELIZA, R.; ARES, G. Sugar reduction in probiotic chocolate-flavored milk: Impact on dynamic sensory profile and liking. Food Research International, v. 75, p. 148-156, 2015.

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5.Imagem marcado/desmarcadoRODRIGUES, F. R.; ANTÚNEZ, L.; GIMÉNEZ, A.; DELIZA, R.; ARES, G. Are consumers interested in salt and sugar reduction? Case study with pan bread and juice. In: SIMPÓSIO INTERNACIONAL DE INNOVACIÓN Y DESARROLLO DE ALIMENTOS, 7.; CONGRESO IBEROAMERICANO DE INGENIERÍA DE ALIMENTOS, 10., 2015, Montevidéo. Desafíos, avances e innovación en el procesamiento de alimentos. Montevidéo: Laboratorio Tecnológico del Uruguay, 2015. 1 p.

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6.Imagem marcado/desmarcadoVIDAL, L.; ANTÚNEZ, L.; VARELA, P.; DELIZA, R.; ARES, G. Can consumer segmentation in projective mapping contribute to a better understanding of consumer perception? Food Quality and Preference, v. 47, p. 64-72, 2016.

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1.Imagem marcado/desmarcadoBRUZZONE, F.; VIDAL, L.; ANTÚNEZ, L.; GIMÉNEZ, A.; DELIZA, R.; ARES, G. Comparison of intensity scales and CATA questions in new product development: Sensory characterisation and directions for product reformulation of milk desserts. Food Quality and Preference, v. 44, p. 183-193, 2015.
Tipo: Artigo em Periódico IndexadoCirculação/Nível: A - 2
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2.Imagem marcado/desmarcadoGIMÉNEZ, A. M.; ANTÚNEZ, L.; OLIVEIRA, D.; CAIMI, D.; JAUNARENA, I.; LORENZO, I.; VIDAL. L.; DELIZA, R.; ARES, G. Exploring the use of polarized sensory positioning as a tool in new food product development: the case of probiotic chocolate milk. In: PANGBORN SENSORY SCIENCE SYMPOSIUM, 11., 2015, Gotemburgo. Abstracts... [S. l.]: Elsevier, 2015. Ref. [P1.037].
Tipo: Resumo em Anais de Congresso
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3.Imagem marcado/desmarcadoHARTWIG, F. P.; ANTUNEZ, L.; SANTOS, R. S. dos; LISBOA, F. P.; PFEIFER, L. F. M.; NOGUEIRA, C. E. W.; CURCIO, B. da R. Determining the gestational age of Crioulo Mares based on a fetal ocular measure. Journal of Equine Veterinary Science, Wildomar, v.33, n. 7, p. 557-560, 2013.
Tipo: Artigo em Periódico IndexadoCirculação/Nível: B - 1
Biblioteca(s): Embrapa Rondônia.
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4.Imagem marcado/desmarcadoOLIVEIRA, D.; ANTÚNEZ, L.; GIMÉNEZ, A.; CASTURA, J. C.; DELIZA, R.; ARES, G. Sugar reduction in probiotic chocolate-flavored milk: Impact on dynamic sensory profile and liking. Food Research International, v. 75, p. 148-156, 2015.
Tipo: Artigo em Periódico IndexadoCirculação/Nível: A - 1
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5.Imagem marcado/desmarcadoRODRIGUES, F. R.; ANTÚNEZ, L.; GIMÉNEZ, A.; DELIZA, R.; ARES, G. Are consumers interested in salt and sugar reduction? Case study with pan bread and juice. In: SIMPÓSIO INTERNACIONAL DE INNOVACIÓN Y DESARROLLO DE ALIMENTOS, 7.; CONGRESO IBEROAMERICANO DE INGENIERÍA DE ALIMENTOS, 10., 2015, Montevidéo. Desafíos, avances e innovación en el procesamiento de alimentos. Montevidéo: Laboratorio Tecnológico del Uruguay, 2015. 1 p.
Tipo: Resumo em Anais de Congresso
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6.Imagem marcado/desmarcadoVIDAL, L.; ANTÚNEZ, L.; VARELA, P.; DELIZA, R.; ARES, G. Can consumer segmentation in projective mapping contribute to a better understanding of consumer perception? Food Quality and Preference, v. 47, p. 64-72, 2016.
Tipo: Artigo em Periódico IndexadoCirculação/Nível: A - 1
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