|
|
Registro Completo |
Biblioteca(s): |
Embrapa Meio Ambiente. |
Data corrente: |
07/12/2021 |
Data da última atualização: |
07/12/2021 |
Tipo da produção científica: |
Capítulo em Livro Técnico-Científico |
Autoria: |
COSTA, J. R. da; COSTA, P. da. |
Afiliação: |
JOANNE REGIS DA COSTA, CPAA; PATRICIA DA COSTA, CNPMA. |
Título: |
Future advances and challenges. |
Ano de publicação: |
2020 |
Fonte/Imprenta: |
In: COSTA, J. R. da; COSTA, P. da; HAMMES, V. S.; AQUINO, A. M. de (ed.). Quality education: contributions of Embrapa. Brasília, DF: Embrapa, 2020. |
Páginas: |
p. 79-81. |
Série: |
(Sustainable development goals, 4). |
ISBN: |
978-65-86056-46-4 |
Idioma: |
Inglês |
Conteúdo: |
Abstract: The research and technology transfer work of Embrapa is based on the concept of
education for sustainability, production of knowledge and innovative technologies
for the different sectors of society. Embrapa’s initiatives related to Sustainable Development Goal 4 (Quality
Education) have
been built in order to develop capacities and contribute to social-environmental
awareness and the dissemination of information and technological solutions. |
Thesagro: |
Desenvolvimento Sustentável; Educação. |
Thesaurus Nal: |
Rural development; Rural education and training; Sustainable development. |
Categoria do assunto: |
-- |
Marc: |
LEADER 01217naa a2200229 a 4500 001 2137286 005 2021-12-07 008 2020 bl uuuu u00u1 u #d 020 $a978-65-86056-46-4 100 1 $aCOSTA, J. R. da 245 $aFuture advances and challenges.$h[electronic resource] 260 $c2020 300 $ap. 79-81. 490 $a(Sustainable development goals, 4). 520 $aAbstract: The research and technology transfer work of Embrapa is based on the concept of education for sustainability, production of knowledge and innovative technologies for the different sectors of society. Embrapa’s initiatives related to Sustainable Development Goal 4 (Quality Education) have been built in order to develop capacities and contribute to social-environmental awareness and the dissemination of information and technological solutions. 650 $aRural development 650 $aRural education and training 650 $aSustainable development 650 $aDesenvolvimento Sustentável 650 $aEducação 700 1 $aCOSTA, P. da 773 $tIn: COSTA, J. R. da; COSTA, P. da; HAMMES, V. S.; AQUINO, A. M. de (ed.). Quality education: contributions of Embrapa. Brasília, DF: Embrapa, 2020.
Download
Esconder MarcMostrar Marc Completo |
Registro original: |
Embrapa Meio Ambiente (CNPMA) |
|
Biblioteca |
ID |
Origem |
Tipo/Formato |
Classificação |
Cutter |
Registro |
Volume |
Status |
URL |
Voltar
|
|
Registro Completo
Biblioteca(s): |
Embrapa Suínos e Aves. |
Data corrente: |
11/11/2019 |
Data da última atualização: |
11/11/2019 |
Tipo da produção científica: |
Folder/Folheto/Cartilha |
Autoria: |
SCHMIDT, G. S.; FIGUEIREDO, E. A. P. de; PILATTI, G.; GALHART, D. L. |
Afiliação: |
GILBERTO SILBER SCHMIDT, CNPSA; ELSIO ANTONIO PEREIRA DE FIGUEIREDO, CNPSA; GERSON PILATTI, Engemaq; DANIEL LUIZ GALHART, Procisur. |
Título: |
Abatedouros e frigoríficos modulares. |
Ano de publicação: |
2019 |
Fonte/Imprenta: |
Concórdia: Embrapa Suínos e Aves, 2019. |
Páginas: |
12 p. |
Descrição Física: |
1 folheto. |
Idioma: |
Português |
Palavras-Chave: |
Fridge. |
Thesagro: |
Abatedouro; Frigorífico. |
Thesaurus NAL: |
Slaughterhouses. |
Categoria do assunto: |
-- |
URL: |
https://ainfo.cnptia.embrapa.br/digital/bitstream/item/204504/1/final9143.pdf
|
Marc: |
LEADER 00532nam a2200193 a 4500 001 2114155 005 2019-11-11 008 2019 bl uuuu u0uu1 u #d 100 1 $aSCHMIDT, G. S. 245 $aAbatedouros e frigoríficos modulares.$h[electronic resource] 260 $aConcórdia: Embrapa Suínos e Aves$c2019 300 $a12 p.$c1 folheto. 650 $aSlaughterhouses 650 $aAbatedouro 650 $aFrigorífico 653 $aFridge 700 1 $aFIGUEIREDO, E. A. P. de 700 1 $aPILATTI, G. 700 1 $aGALHART, D. L.
Download
Esconder MarcMostrar Marc Completo |
Registro original: |
Embrapa Suínos e Aves (CNPSA) |
|
Biblioteca |
ID |
Origem |
Tipo/Formato |
Classificação |
Cutter |
Registro |
Volume |
Status |
Fechar
|
Nenhum registro encontrado para a expressão de busca informada. |
|
|